Cozy home visit with Likush & Gaya

הכירו את לי מנחם, האיט-גירל שמתפעלת עמוד אינסטגרם שכולו לייף-סטייל שנותן לנו הצצה לחייה מהרגע שקמה בבוקר ועד שהולכת לישון. הגענו לביקור בבית היפהפה שלה לשמוע על עיצוב ועל איכות, על הבת המתוקה שלה, הזמן שלהן ביחד ולמה היא אוכלת שתי ארוחות כל ערב?

שבוע מרגש במיוחד! גאיה הבת שלך נכנסת לכיתה א. ספרי לנו על שגרת הבוקר שלכן בבית

וואו שגרת הבוקר שלנו השתנתה לחלוטין! מגיל שנה גאיוש למדה שפה בבית, אנחנו ישנות טוב. כשהיא היתה בגן היינו קמות באיזי ב-8:30. היא ידעה גם שאם קמה לפני, יש לה אייפד ואנחנו לא מעירות אחת את השנייה😅 עכשיו כשב-8:00 היא כבר צריכה לשבת בכיתה, אנחנו פותחות את הבוקר שלנו ב-7:00. אני מלבישה אותה ובזמן שהיא אוכלת ארוחת בוקר אני בקפה ובסנדוויצ׳ים לבית ספר. לא פשוט! אבל אמרו לי שאני אתרגל תוך שבוע-שבועיים, וזה יזרום.

 

 

שיתפת באינסטגרם שעבדת המון זמן על הבית שלך, ספרי לנו מה היה הכי חשוב לך בעיצוב שלו?

קודם כל, על הבית אחראית ההאדריכלית איריס עצמון שאני מטורפת על הטעם שלה. יש לה סגנון ״נקי״ וזה בדיוק אני. אני לא אוהבת צבעים צועקים, רציתי משהו יותר שליו, עם פרקט בכל הבית ושיהיה בהיר. היה לי חשוב שייכנס הרבה אור, אז כל הבית חלונות. על כל השאר הקפדנו שיהיה מינימליסטי ונעים לעין.

אגב, הבית שלי מאוד לא נגיש לילדים😅 השולחן בסלון עשוי מזכוכית וכל הבית ״נפיץ״, אז היה לי חשוב שהחדר של גאיה יהיה הכי קידס-פרנדלי, שתעשה שם מה שהיא רוצה. גם הסלון שלי כל כך לא מתאים לילדים, אז לגאיה יש סלון ילדים משלה בחדר.


בתור מישהי שאוהבת להשקיע בפריטים איכותיים בארון הבגדים שלך, תמיד היה חשוב לך להשקיע גם במצעים איכותיים?

המיטה, המצעים, המזרן והכריות זה הדבר הכי חשוב לי בעולם. אני תמיד אומרת שמיטה חייבת להיות ענן, ובהתאם תמיד השקעתי המון כסף במצעים טובים. גם חשוב לי שהמצעים יהיו בהירים. זה באמת חשוב, הרגע בסוף יום שאת נכנסת לענן. החיים שלנו בהילוך גבוה, פה בתוך העיר במיוחד ולכן המיטה שחוזרים אליה צריכה להיות הכי מפנקת שיש.

מה החדר האהוב עליך בבית?

אני מתה על החדר של גאיה. אני חושבת שעשיתי לה את חדר החלומות של כל ילד. רציתי שתיהיה לה מיטה גדולה ומפנקת עם מצעי סאטן 500 כמו של בית מלון וחדר מזמין. יש לה פינת משחקים וסלון ילדים, פינת ציור ופינת ספרים ועכשיו גם פינת כתיבה לכיתה א'.

אני מתה על החדר שלה! למרות שכשאני בבית (לצערי, אני בקושי כאן) אני לרוב במרפסת. אם אני כבר בבית ואני מארחת חברים, אנחנו יושבים במרפסת, בערב יש רוח נעימה כי אנחנו בקומה גבוהה וזה הכי כיף.

איך את הכי אוהבת להרגע כשאת חוזרת הביתה אחרי יום ארוך?

בסוף יום יש לי תמיד 2 ארוחות ערב😅 אחת עם גאיוש של סוף יום (אני מנשנשת איתה ובעיקר שומעת איך עבר עליה היום) וכשהיא נרדמת ואני בבית אז זה תמיד עם חברים שקופצים. אנחנו מזמינים אוכל ומקשקשים. אני לא רואה טלויזיה בכלל. פעם הייתי רואה סדרות בנטפליקס וגם זה כבר לא, אני נכנסת ישר למיטה עם מצעי סאטן 500 או במבוק, רק לבנים כמובן!

 

 

עוד במועדון הכותנה: נעלי בית | מגבות מטבח