איך לבחור את המתנה המושלמת?

עונת החגים כבר כאן, ובין כל הסידורים או החופשות, למצוא את המתנה המושלמת יכול להיות קצת טריקי. במיוחד אם אתם כמונו, פרפקציוניסטיות שלא מתפשרות. הגענו לרגע האחרון שבו אפשר לקנות מתנה חלומית שתספיק להגיע בזמן לחג -  ואנחנו אוהבות לתת מתנה שתתאים בול, כמו ציפית לכרית. משהו שיאמר שהשקענו מחשבה ואנרגיה, מתנה שתחביא בתוכה גם מסר ושתהיה אישית.

אבל לפעמים, כמו עכשיו - הזמן קצת קצר והאופציות מרובות. אבל אל דאגה! בדיוק בשביל זה הכנו את מדריך המתנה המושלמת.
בין אם אתן קונות עבור אמא, בין אם אתה רוצה לפנק את בת הזוג, בין אם זה לחברה הכי טובה או לקטנטנים שלך -  אספנו לכם מבחר מתנות מהקולקציה שלנו שיעזרו לכם למצוא את האחת.

 

להורים

מגיע להם את הטוב ביותר, ויש לנו בדיוק את זה. העניקו להורים שלכם את המצעי סאטן 500 הקלאסיים שלנו, הכי אלגנטיים, יפים וכמובן מפנקים. אלו שיהפכו כל לילה לחלומי וישדרגו את העיצוב של חדר השינה שלהם. המצעים הנוחים האלו יעניקו להורים שלכם את הדבר הכי חשוב לבריאות - שנת לילה איכותית.

למארחים של ערב החג

אלה שעבדו כל כך הרבה על הערב הזה, בישלו, סידרו והכינו הכל שיהיה ערב מושלם. מה יותר כיף מלפנק אותם במגבות איכותיות עשויות 100% כותנה טורקית שיהפכו את חדר האמבטיה שלכם לספא חלומי?  

 

 

להורים של בן או בת הזוג

אל תשקרו לנו, זו המתנה שאתם מתלבטים עליה הכי הרבה. אם אתם מוזמנים בחג לפגוש את ההורים וגם אם זה לא החג הראשון - מפה זה פתרון מושלם. תוכלו למצוא מפות פשתן או דמוי פשתן שמגיעה במגוון צבעים. זו מתנה יוקרתית שתשדרג את הארוחות המשותפות ביחד, ותעיד על הטעם המשובח שלכם.


לקטנטנים


עם המתנה הזאת זמן המקלחת יהפוך לכיף אמיתי. לקטנטנים שלכם בחרו את אחד מחלוקי הרחצה הרכים והשובבים שלנו, באיזה צבע שתבחרו. החלוק הזה הוא כמו חיבוק ענקי. ואנחנו מבטיחות לכם, כשתראו את המתוקים האלה עטופים בחלוק נעים כל כך, אתן באמת לא תוכלו להפסיק לחבק.

 לבן או בת הזוג

לבני הזוג, מגיעה מתנה אישית. בכך שתבחרו להם חלוק רחצה, תאחלו להם לשנה החדשה להשקיע יותר בעצמם. זו מתנה שתעודד אותם לקחת רגע של סלף קר, ותגרום להם להרגיש בספא בתוך הבית. מתנה שכל אחד ואחת היו רוצים לקבל, כי להתעטף בו אחרי מקלחת מפנקת - אין כיף כזה.

 

כל האתר שלנו מחכה לכם בעד 30% הנחה וזו ההזדמנות האחרונה לקנות את המתנה לחג! 

 

 עוד במועדון הכותנה: מבשמים | נרות ריחניים