Summer Guide

העונה החמה כבר לגמרי כאן וכמו תמיד במהלך השנה, אנחנו שוכחים כמה חודשי יולי-אוגוסט הופכים לסאונה אחת גדולה! אז לפני שאתם פותחים את המזגן על 16 מעלות, אנחנו כאן כדי להקל על הלילה שלכם עם מצעים שמתאימים בדיוק למזג האוויר החם.

במבוק

מצעי הבמבוק שלנו עשויים 100% במבוק בגידול אורגני, הם בעלי סיבים עבים וטבעיים שהופכים את המצעים למבודדים בצורה מדהימה ושומרים על התחושה הצוננת בקיץ הודות ליכולת הנשימה הייחודית של בד הבמבוק.

בנוסף, היכולת של במבוק לנדף לחות, ולדחות קרדית אבק וחיידקים, הופכת את מצעי המיטה להיגייניים יותר. מצעי הבמבוק הבלעדיים שלנו סופגים גם רעלים מהעור בזמן השינה, מה שגורם לתחושה רעננה מדי בוקר ולסביבה בריאה ואנטיבקטריאלית.

מצעים אלו הם רכים ואווריריים יותר מכל סוג אחר של מצעים, תחושה קלילה שכיף להכנס למיטה במיוחד בימי הקיץ.

פשתן

פשתן הוא בד טבעי, חזק ועמיד מאוד העשוי מ- 100% צמח הפשתן.

הפשתן מתקשר אצלנו תמיד לקיץ, גם בגלל המראה שלו שתמיד נותן תחושה של ריזורט מפנק בחופשת קיץ מושלמת וגם בגלל התכונות של הבד. הסיבים החלולים של הפשתן מעניקים לו יכולת טבעית לספוג לחות מהאוויר ולשחרר אותה שוב כאשר רמות הלחות משתנות, כך הבד מצליח לשמור על קור גם בימי הקיץ החמים ביותר.

פרקל

פרקל היא אריגה "רגילה" (כלומר שהחוט עובר אחד מעל ואחד מתחת) וכתוצאה מכך גימור מט קריר ופריך למגע יותר מהסאטן. בנוסף, זה בד קל משקל ונושם, מה שהופך אותו למושלם במיוחד עבור חודשי הקיץ או עבור אנשים שנוטים להתחמם כשהם ישנים.

טיפ קטן מאיתנו - אין יותר מושלם מבד הפיקה לחודשים החמים!

המגבות וחלוקי הפיקה שלנו עשויים 100% כותנה טורקית ונארגים בטכניקה מסורתית. המגבת קלת משקל, סופגת ומתייבשת במהירות. הקלילות של הבד והרכות שלו יעשו לך חשק ללבוש אותו לאחר המקלחת, בבריכה או אפילו סתם כשנחים בבית במזגן.