Cozy Home visit with Tal Medina

הגענו לביקור בבית של טל מדינה, מעצבת ובעלת מותג אופנה Medina, בלוגרית אופנה ולאחרונה אמא טרייה! ישבנו איתה לשיחה על הרגעים הכי מפנקים בבוקר ועד לתכנונים שלה לאירוח בחג.

את בעלת כל כך הרבה כובעים שונים ואנחנו יכולות רק לדמיין את הלו״ז העמוס שלך במהלך היום, ספרי לנו איך נראת שגרת הבוקר שלך?

אני קמה מוקדם, תמיד מסדרת את המיטה שלי בכל בוקר, מיד נכנסת להתקלח ומתמידה בשגרת טיפוח קלילה. אני אוהבת להתפנק בבוקר לפני שאני מעירה את נוחי ולגנוב את הקפה הראשון של הבוקר עוד עם החלוק ולהרגע. אחרי זה אני מעירה אותו ונהנת מזמן איכות איתו בבוקר לפני שיוצאת לסטודיו.

אנחנו אוהבות את הבית שלך! איך היית מתארת את הסגנון שלך?

מצד אחד אני מאוד אוהבת צבעים אבל אני חושבת שבשביל להשתמש בצבעים נכון צריך לאזן עם רקע שקט וחלק, אז רוב הרהיטים בבית הם על הפלטה הבהירה.

כמו שאני אוהבת למצוא ולקנות פריטים ייחודים לארון שלי - אני אוהבת לקנות לבית שלי, אז באמת נוצר מגוון של פיסים ייחודים וצבעוניים בשילוב עם אומנות שאני מאוד אוהבת שניסיתי לשלב ככל הניתן. כמו שאפשר לראות, אני לגמרי תולעת ספרים אז הספרים שלי לגמרי קיבלו במה ונהיו חלק מהקונספט העיצובי של הבית.

אנחנו יודעות שאת מומחית לבדים, אחרי הכל זה מה שאת מתעסקת בו במהלך היום! האם תמיד היה חשוב לך לבחור מצעים עם בדים איכותיים או שאת מרגישה שזה משהו שגילית אותו לאחרונה?

תמיד ישנתי על המצעים הכי מדהימים בבית של ההורים שלי. כשעברתי דירה לראשונה קניתי את המצעים הכי זולים שמצאתי! מיותר לציין שזה היה כישלון ואז הבנתי לראשונה את ההבדל המטורף בין שינה על מצעים זולים לבין הבית שבו גדלתי. מאז לגמרי הבנתי שמצעים זה לא משהו שאני הולכת אי פעם להתפשר עליו, הבחירה שלי תמיד תהיה מצעי סאטן 500 מפנקים!

מה החדר האהוב עליך בבית?

החדר של נוחי. הכל התחיל מתמונה של אפלקה שמצאתי באינטרנט ולאט לאט התחלתי לעצב בעקבותיה את כל החדר. החדר עוצב אפילו עוד לפני שידעתי אם זה בן או בת! הדבר היחידי שקראתי באינטרנט זה שגוונים של כחול וירוק זה גוונים מרגיעים, אז חיפשתי לפי הצבעוניות הזו ובאמת יצא חדר מדהים ומרגיע שתמיד חלמתי. לא מזמן גיליתי את מצעי הבמבוק שלכם לתינוקות והם פשוט הופכים את המיטה לכל כך נעימה ומפנקת.

איך את הכי אוהבת להרגע כשאת חוזרת הביתה אחרי יום ארוך?

אני בסטודיו רוב הזמן וחיה אותו 24/7, אני מרגישה שאני לא מצליחה להתנתק באמת אלא אם אני מארחת אנשים שזה אחד הדברים שאני הכי אוהבת. המטבח מאז ומתמיד היה התרפייה שלי, אני תמיד אכין מלא אוכל ואתנסה בדברים חדשים. תמיד יש אצלנו בבית אנשים, שנינו מאוד אוהבים לארח, כל סיבה היא סיבה למסיבה מבחינתי.

אנחנו עוקבות אחריך ורואות את כל הארוחות המדהימות שאת מכינה. האם את מתכוונת לארח בחג את המשפחה?

החג הזה אני מתארחת לראשונה אצל המשפחה של יובל, אבל אארח את החג השני וכבר יש לי קונספט צבעוני מושלם! חיכיתי במיוחד למפת הפשתן הכחולה שלכם שתתאים לי בול :)

לפני שסיימנו לא יכולנו לעזוב את טל מבלי לקבל ממנה מתכון שווה שהיא מתכוונת להכין בחג הזה! קיבלנו ממנה מתכון למנת דג קלילה וטעימה :)

טטאקי טונה אדומה

מצרכים:

200 גרם טונה אדומה (טריה ומפולטת בצורת מלבן)

שומשום לבן

שומשום שחור

מלח גס

לרוטב:

2 כפות רוטב סויה

2 כפות שמן זית

2 כפות בלסמי מצומצם

חצי לימון או ליים סחוט

חצי כפית מלח

חצי כפית פלפל שחור

מערבבים את חומרי הרוטב, טועמים ומוודאים שיש לו טעם טוב ומאוזן. מניחים את הטונה בתוך הרוטב למשך 10 דק׳ והופכים כל כמה דקות.

בצלחת שטוחה מערבבים את השומשום הלבן והשומשום השחור וחצי כפית מלח גס ומצפים את הנתח בזרעי שומשום מכל הצדדים שלו.

מחממים את המחבת על העוצמה החזקה ביותר וצורבים את הנתח חצי דקה מכל צד.

פורסים לפרוסות, מזלפים חומץ בלסמי מצומצם, בוזקים מלח גס ומגישים עם בצל ירוק.