In conversation with Rona & Talia

התיישבנו לשיחה עם המייסדות שלנו, רונה וטליה, לשיחה על תחילת דרכן, מאיפה הן מוצאות השראה ואיך זה מרגיש לעבוד יחד ולנהל מותג כאחיות קרובות.

מתי ידעתן שאת רוצות להקים עסק משלכן ומה נתן לכן השראה לעשות זאת?

גדלנו עם אהבה גדולה לעיצוב ואומנות עם אמא אדריכלית ואוצרת, תמיד ידענו כאחיות שאנחנו רוצות לפתוח עסק משותף ביחד שקשור לעולמות העיצוב שאנחנו כל כך מחוברות אליהם.

כשהתבגרנו כל אחת מאיתנו הלכה לכיוון אחר - טליה היתה עורכת דין ואני עבדתי בהייטק. כשהגיע הקורונה והסגר הראשון הרגשנו שזה הזמן שלנו לפתוח את העסק שתמיד חלמנו עליו, המשפחה שלנו תמיד היתה בתחום הטקסטיל וראינו את המקום להביא את המצעים המדהימים שלהם לחדר השינה של כל אחד. ייצרנו כמה סטים מבדים הכי איכותיים, פתחנו בעצמינו אתר אינטרנט ומשם אתם כבר יודעים את הסיפור :)

איך זה לעבוד כאחיות שותפות בעסק? האם אתן מרגישות שזה תורם לכן בניהול החברה?

תמיד ידענו שאנחנו רוצות לפתוח עסק יחד, אנחנו אחיות מאוד קרובות וחברות הכי טובות, ידענו שיחד נוכל להשלים אחת את השניה בצורה הטובה ביותר. אנחנו מתייעצות על הכל ומביאות כל אחת את הידע מהעולם שלה, זה ללא ספק תורם לנו בבניית המותג.

מאיפה אתן מוצאות השראות לקולקציות חדשות?

אנחנו מוצאות השראה בעולמות שונים - זה יכול להיות מטיול שעשינו, תערוכת אמנות מעניינת, עיצוב פנים וכמובן אופנה. אנחנו מתחילות במודבורד של השראות שממנו אנחנו בוחרות את הצבעים וההדפסים החדשים שהכי מתאימים לבדים שלנו.  אנחנו גם מקבלות המון השראה מהבדים עצמם, אנחנו מסתכלות תמיד קדימה ומחפשות את החידושים בעולם הטקסטיל כדי להביא ללקוחות שלנו את הבדים הכי מפנקים ונעימים.

קוטון קלאב פתוח כבר כמעט שנתיים, מה הרגע שהכי זכור לכן מהדרך שעברתן עד עכשו?

חודש אחרי שפתחנו את האתר הגיע פסח והיה הסגר הראשון, לא דימיינו את כמות ההזמנות שנכנסה אלינו לאתר, נסענו ישר למפעל והתחלנו לארוז בעצמינו את כל ההזמנות שיגיעו בזמן לחג!

איזה עצה אתן נותנות למי שקוראים את זה ורוצים לפתוח עסק משל עצמם?

למצוא את הפרטנר/ית הנכונים ביותר עבורכם ולא לחכות לזמן המתאים.

ולסיום השאלה הכי חשובה! על איזה סט אתן ישנות בלילה? ;)

לשמחתנו אנחנו יכולות להחליף כל הזמן ולגמרי ישנות שבוע-שבוע! שבוע אחד עם מצעי במבוק ואז מחליפות לסאטן 500. אבל אם נהיה יותר ספציפיות, אני (טליה) ישנה על מצעי סאטן 500 פסים ורונה כרגע מתנסה במצעי פשתן החדשים (שעומדים להגיע בקרוב ממש!)

אנחנו לגמרי רק עדין בהתחלה מבחינתנו ומתרגשות לקראת הדרך שלנו יחד בבניית קוטון קלאב, מכינות כל כך הרבה הפתעות להמשך הדרך ולא יכולות לחכות לראות מה מחכה לנו!