כשבחוץ קריר ובפנים חמים - המדריך לחורף מפנק

הימים האחרונים הם ימים קלאסיים של סוף דצמבר, שמש מלטפת עם גשמים של תחילת החורף. עם כמה שמזג האוויר הזה מחמם את הלב, הוא קררררר. דווקא בימים האלו, הגוף צריך אקסטרה חום ואהבה, ולא נשקר שאולי גם מצב הרוח צריך בוסט. במיוחד לכבוד החורף והשנה החדשה, הנה כמה דרכים לשמירה על הבפנים חמים - מיינד, בודי אנד סול:

  1. הקפידו לשתות כשקר בחוץ, אנחנו אוטומטית שותים פחות מים. זו דווקא יכולה להיות הזדמנות להשקיע עם חליטות או עלים שאפשר לקנות או לקטוף כמעט בכל פינה בחורף כמו לימונית, לואיזה או קמומיל. ואם כבר הספקתם להתקרר כמונו, כמובן שאין תרופה טובה יותר ממים חמימים עם לימון, ג'ינג'ר ודבש.

  2. התכרבלו במצעים מפנקים

מצעים איכותיים, רכים ונעימים בחורף הם כמו חיבוק. זה הזמן להוציא את שמיכות הפוך ולהחליף למצעי הג׳רזי החדשים שלנו! עשויים 100% כותנה איכותית, מרגישים כמו להכנס לישון בתוך החולצת טריקו האהובה עליכם. מצעים שישאירו את המיטה שלכם חמה ונעימה כל הלילה ופשוט יהפכו את הלילה לחלום!

3. בשלו מאכלים עונתיים החורף הוא הזמן לאכול מאכלים חמים יותר, כאלו שמבושלים לאורך זמן, עשירים בתבלינים, מזינים ומחזקים. העדיפו תבשילים ומרקים עם הרבה קטניות ודגנים, דייסות חמות עם אגוזים, וכמובן תהנו מכל הירקות והפירות הצבעוניים של החורף. ואם כבר מחמם, כשגשם על החלון ואתם בפנים, זה הזמן המושלם ליין אדום!

4. שמרו על לחות חימום ביתי ורוחות חורפיות עלולים לגרום ליובש בעור. הקפידו על שגרת טיפוח הכוללת קרם פנים מזין, קרם גוף ושפתון לחות. אחרי המקלחת התעטפו בחלוק הרחצה שלנו, למגע רך וקטיפתי על העור. למתקדמים - שימו את המגבת או החלוק במייבש הכביסה לכמה דקות בלבד לפני המקלחת.

5. הרשו לעצמכם להאט בחורף, הטבע מאט את הפעילות כדי לשמור על מאגרי האנרגיה, ונכנס ל"תרדמת חורף". קחו השראה, ותנו לעצמכם זמן להתכנס ולהתבונן פנימה. לכו לישון מוקדם ותקומו מאוחר, העדיפו פעילות גופנית מואטת כמו יוגה או פילאטיס ונסו לנצל רגעים של שמש. בתוך הבית, תשקיעו בזמן איכות עם עצמכם או אחד עם השני, ותדליקו אחד מהנרות שלנו, העשויים רכיבים טבעיים בלבד ובניחוחות ארומטיים. ההמלצה שלנו לעונה, היא כמובן, נר WINTER SUN.

מאחלות לכם ימים חמימים, ביתיים ורומנטיים, וזכרו שכאן, העונה תסתיים בקרוב - אז תהנו מכל רגע קסום של חורף.

 

עוד במועדון הכותנה: שמיכות פוך איכותיות | כריות שינה