איך תבחרו את המגבת המושלמת עבורכם?

 אתן כבר מכירות את הפילוסופיה שלנו - להשקיע בבדים איכותיים זה בעצם להשקיע בעצמנו, גם ברגעים הקטנים. 

במדריך הזה תכירו את כל סוגי הבדים מהן עשויות המגבות שלנו ותגלו איך לבחור את האחת שלכן! (למרות שזה קשה לבחור רק אחת)

נתחיל בדיסקליימר - לא משנה איזה מגבת תבחרו, תדעו שבחרתם טוב. המגבות שלנו נארגות בטכניקות חדשניות ועשויות מ-100% מכותנה סרוקה, זוהי כותנה בעלת סיבים ארוכים ולכן אפשר לטוות ממנה חוטים חזקים וחלקים יותר. הסריקה היא תהליך ייצור קפדני שמבטיח שימוש רק בסיבים המשובחים ביותר. הסריקה, היא מלשון סירוק. הסיבים עוברים דרך מסרק צפוף שנפטר מסיבים לא רצויים ובורר רק את הסיבים הארוכים, הישרים והאיכותיים ביותר.
השיטות האלו הופכות את המגבות שלנו לרכות ונעימות יותר, עם יכולת ספיגה ועמידות גבוהות.

 

 

אלגנט בקז'ואל: מגבת pure


למגבות הפיור יש עיצוב קלאסי, והן המגבות המושלמות לשימוש יומיומי. כפי שכבר סיפרנו, הן עשויות מ-100% כותנה, שמקנה להן עמידות גבוהה. בעצם, גם אם את תחרשי עליהן, (ואת תחרשי) עם הטיפול המתאים  הן יכולות לשמור על האיכות והמראה שלהן לאורך זמן. מגבות ה-pure מתייבשות מהר אך סופגות הרבה, ובזכות כל אלה הן הבחירה האידיאלית לכל יום. בין אם תבחרו בלבן הנקי או בכחול מרגיע, מגבות אלו הן התגלמות של אלגנטיות מאופקת.

 

 

יוקרה שקטה: Super Plush


המגבת הזו רכות חלומית והיא מתייבשת במהירות בזכות 100% כותנת MicroCotton.

זהו שם לחוט המורכב מסיבים של כותנה משובחת, כאשר הסיב הוא ארוך ועבה יותר מהרגיל. במהלך הטוויה החוט עובר סריקה וכמעט אין בו פיתולים, מה שיוצר את המגע הייחודי של הסופרפלאש.  בנוסף, היא במשקל 800 גרם למ״ר מה שהופך אותה לעבה ומפנקת יותר מהרגיל.

 

לזמן איכות: מגבת פסים


המגבת הזו בכלל היתה מגבת אקסולוסיבית, שייעדנו לקטנטנים בלבד. כל הרעיון בעיצוב המפוספס והצבעוני הוא להפוך את זמן המקלחת של הילדים לחוויה משמחת (וקלה) לכולם. ובאמת, כולם יכולים להנות ממגבת כזו. על זה עלתה ראשונה לובה שרגא, אחת הבלוגריות האהובות עלינו. לובה כל כך אהבה את הפסים, הצבעים והרכות של המגבת הזו, שהיא פשוט לקחה את המגבת גם לעצמה. ואנחנו ממש זרמנו איתה, והגדרנו אותה מחדש. בעצם, לובה עלתה על שיטה מנצחת לגרום לילד להיכנס למקלחת או לצאת ממנה בקלות - פשוט תשתמשו במגבת כמו שלו. לתת דוגמה אישית, לא ככה?

 

 

סטייל בכל הצדדים: Cottondotty ו-Striped

לא טובים עם החלטות? המגבות האלו בשבילכן - הכירו את המגבות הדו צדדיות שלנו! המגבת סופגת, רכה ועמידה כמו שאר המגבות שלנו, ומה שמייחד אותה זה העיצוב. המגבות האלו יכולות לשמש כקישוט בחדר האמבטיה, כי הן מוסיפות חיים, צבע ועניין. תוכלו לבחור בין פסים או נקודות ובין צבעי זית או צבעי אבן, ולהחליף בין הצדדים לצבעים הפוכים. החלק האהוב עלינו הוא הגימור בסוף המגבת, של פסים אורכיים אווריריים ורכים.

 

קלה ומהירה : פיקה


מגבת הפיקה ארוגה ב-500 גרם למטר מרובע. המספר הזה בעצם מתייחס לצפיפות של המגבת. ככל שהיא פחות צפופה, היא פחות כבדה, ומגבת הפיקה שלנו היא קלילה במיוחד, ותופסת מעט מקום בארון. היא תחבק אותך ברכות ותספוג ברפרוף את טיפות המים, תוך שהיא מתייבשת במהירות ומשאירה אותך רעננה ונקייה. 


אז בין אם אתם מחפשים מגבת יותר רכה, מגבת יוקרתית, אחת שתתפוס פחות מקום, או אחת עם צבעים מתחלפים, יש לנו את כולן. עכשיו כשאתם מכירים את התכונות של המגבות שלנו, נותר רק לבחור צבע ומידה, להתאמה המושלמת!


וטיפ נוסף מאיתנו: אחרי שבחרתם מגבת, תטפלו בה היטב. אנו ממליצות לכבס את המגבות שלנו בטמפרטורה של עד 40 מעלות, ללא חומרי הלבנה ועל סל"ד נמוך כדי לשמור על סיבי הבד, הצבע והרכות. במייבש - על חום נמוך. ככה המגבת שלכן תישאר כמו שקיבלתן אותה - רכה, נעימה, ואסתטית.

אולי יעניין אתכם גם: