אז למה דווקא במבוק?

5 יתרונות מרכזיים של מצעי הבמבוק

כשחיפשנו את חווית השינה המושלמת, ידענו שהיא תלויה בגורם מרכזי אחד והוא הבד. מוצרי הטקסטיל הנבחרים וכל מה שמכילה המיטה שלנו נועדו להעניק חוויה הוליסטית שמרגיעה את הגוף והנפש ומאפשרת לנו להטען במהלך הלילה כל יום מחדש.

מצעי הבמבוק שלנו הם הבחירה הטבעית והטובה ביותר, במיוחד בעונה החמה שמתקרבת אלינו בצעדי ענק. ריכזנו לכם את חמשת היתרונות המרכזיים של המצעים המדהימים ביותר שתמצאו.

1. נוחים להפליא

מצעי הבמבוק רכים וחמאתיים, עם תחושה קטיפתית. זאת הודות לסיבים הטבעיים של צמח הבמבוק, סיבים עבים וחלקים כמשי. אריגת הסיבים האורגניים הללו בבד שלנו יוצרת מצעים רכים ונוחים להפליא.

2. מסדיר את טמפרטורת השינה

סיבים עבים וטבעיים הופכים את מצעי הבמבוק שלנו למבודדים בצורה מדהימה ושומרים על טמפרטורה נכונה כל השנה. תחושה צוננת בקיץ הודות ליכולת הנשימה הייחודית של בד הבמבוק, ותחושה חמימה בחורף בעזרת בידוד אורגני של סיבי הבמבוק ששזורים במצעים.

 

3. היפואלרגני

למצעי ה​​במבוק יש רשימה ארוכה של יתרונות בריאותיים. אותם סיבים המנדפים לחות, מונעים גם קרדית אבק, עובש והצטברות חיידקים, מה שהופך את מצעי הבמבוק ליותר אלרגניים.

מצעי הבמבוק דוחים לחות וזיעה, תכונה זו מבטלת את התפתחותו של התנאי הנדרש לקיומו של קרדיט אבק, אחד מפעילי האלרגיה העיקריים.

4. אנטיבקטריאלי

בדיוק כמו קרדית האבק, חיידקים לא יכולים לגדול ללא מים. היכולת של במבוק לנדף לחות, ולדחות קרדית אבק וחיידקים, הופכת את מצעי המיטה להיגייניים יותר ממצעים מסורתיים. מצעי הבמבוק הבלעדיים שלנו סופגים גם רעלים מהעור בזמן השינה, מה שגורם לתחושה רעננה מדי בוקר ולסביבה בריאה ואנטיבקטריאלית.

5. בר קיימא

מצעים מבמבוק לא רק מועילים לך, הם גם מועילים לכדור הארץ. במבוק הוא אחד הצמחים בעלי קצב הצמיחה המהיר ביותר על פני כדור הארץ ועמיד באופן טבעי בפני מזיקים וחיידקים, מה שאומר שהוא לא זקוק לחומרי הדברה כדי לגדול.

יבולי הבמבוק משתמשים בכ- 30% מהמים הדרושים לגידול כותנה ומשחררים 35% יותר חמצן מיבולים של צמחים אחרים. מצעי הבמבוק מפחיתים את טביעת הרגל הפחמנית שלנו ומגנים על הסביבה בזמן השינה עם המצעים הרכים ביותר שאפשר לדמיין.

 

עוד במועדון הכותנה: מצעי פשתן | מצעי פרקל