איך למצוא את שמיכת הפוך המושלמת עבורכם?

כמה חיכינו לו וסוף סוף הוא הגיע! המזג אוויר משתנה וזה מזכיר לנו שיש לנו הכנה חשובה לקראת החורף הזה - הפיכת המיטה שלנו לענן של חום ונוחות לימי החורף הקרים. אז איך בוחרים שמיכת פוך שתתאים לנו?

משקל

האם אתם אנשים שקר להם או חם להם תמיד בלילה? האם אתם ישנים עם חדר מחומם או בלי מזגן?

לכל אחד מאיתנו יש את ההעדפות שלו ואת האופן שבו הגוף שלו מגיב לטמפרטורות המשתנות. בנוסף חלק מהאנשים אוהבים להשאיר את השמיכת פוך לאורך כל עונות השנה ולכן זה עוד שיקול חשוב שנכנס כשמתלבטים בין שמיכות במשקל 250/500 גרם.

 

חומר

ישנם אנשים רבים המפתחים אלרגיות בעקבות שימוש בחומרים כמו נוצות בשמיכות פוך רבות, השמיכות דמוי פלומה שלנו עשויות מ100% סיבי מיקרופייבר היפולארגניים, טבעוניות ובעלות סיבים עדינים ורכים שנוצרו במיוחד לחקות את תחושת האיכות ויכולת הבידוד של הפלומה. תוכלו להנות משינה חמימה ונעימה מבלי להתעטש כל הבוקר למחרת :)

מידה

מי לא מצא את עצמו בעבר עם חצי גוף מחוץ לשמיכה מנסה למשוך ולהתכסות ללא הצלחה? כולנו עברנו את זה והחורף הזה אנחנו נדאג שזה לא יקרה לכם! אין יותר כיף משמיכה גדולה ומפנקת. לכן לפני שבוחרים את השמיכה המתאימה עבורכם, עליכם לבדוק מה גודל המזרן שלכם. נהוג לבחור את מידת השמיכה כך שתהיה גדולה בכ-20 ס״מ מגודל המיטה שלכם.

 

עוד במועדון הכותנה: שמיכות איכותיות | בגדי לאונג