Cozy in love

וולנטיין דיי (יום האהבה) ממש מעבר לפינה והחיפוש אחר המתנה המושלמת לאהובים שלנו בשיאו! בזמן הזה אנחנו רוצות להזכיר לכם שכשכולנו עסוקים בחיפוש אחר מתנה לאהובינו אנחנו שוכחים את הדבר החשוב ביותר - לעצור ולפנק את עצמנו!

אנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את המתנה הכי כיפית ומפנקת ולהזכיר שלא רק ביום האהבה אנחנו צריכים לדאוג לעצמינו, כל השנה אנחנו צריכים לקחת זמן במהלך היום לפנק את עצמינו בדברים קטנים שמחממים את הלב.

חלוקי פיקה

תדמיינו את זה - לסיים אמבטיה חמה ומפנקת, להתעטף בחלוק פיקה נעים ולהכין כוס תה מרגיע. רגע קטן ומפנק ביום שגורם לנו להרגיש בספא בתוך הבית שלנו עם חלוק הפיקה המושלם.

מצעי סאטן 500

התקופה האחרונה מחייבת את רובנו לחגוג את יום האהבה בבית במקום בחופשה חלומית בפריז כמו שאנחנו חולמים! אבל מה אם הינו אומרות לכם שאפשר להרגיש כמו בבית מלון רק אצלכם בבית?

מצעי סאטן 500 שלנו גורמים לכל מיטה להרגיש כמו מלון חמישה כוכבים, והם גם בדיוק המצעים שמחכים לכם במלונות היוקרה הכי נחשקים בישראל! ללא ספק המתנה שתגרום לכל לילה במיטה להיות מפנק במיוחד.

נרות

ברגע שמדליקים נר בבית כל האווירה משתנה! החלל מרגיש יותר נעים וחמים, במיוחד כשהניחוח של הנר כל כך עדין ומדהים. נרות הפכו להיות חלק מהשגרה שלנו, מתנה קטנה לעצמינו שמרימה את מצב הרוח וגורמת לכל האווירה להיות יותר נעימה, אם זה ערב בסלון, במקלחת או במהלך היום בעבודה על השולחן.

כדי שנוכל תמיד לאהוב ולפנק גם את כל מי שמסביבינו חשוב שנדאג לפנק גם את עצמינו :)