Cozy Home visit with Amit Cabili

הכירו את עמית קבילי, בלוגרית אופנה ומנהלת מחלקת הסושיאל מדיה בטרמינל איקס. הגענו לביקור אצלה בבית לפטפט על שגרת הבוקר שלה בדירה התל אביבית החדשה שלה, איך זה לגור לבד ואיך להעביר את הסטייל באופנה גם לעיצוב הבית.

עברת מלא שינויים בשנה האחרונה! התחלת ממש לאחרונה משרה חדשה ומדהימה. ספרי לנו על שגרת הבוקר שלך לפני שמגיעה למשרד

בגדול אני תמיד קמה מוקדם לפחות שעתיים שלוש לפני שאני מתחילה את היום שלי במשרד. אני אוהבת לקחת את הבקרים שלי ברגוע, לשתות משהו חם כמו מים חמים עם לימון או קפה מפנק. אם אני לא מתקלחת אז כמובן שאני שוטפת פנים, שמה מלא מלא מלא קרם לחות במיוחד עכשיו כשקיץ. באופן כללי הבקרים הם מקום המפלט הבטוח שלי, סוג של ״כשהעולם עוד ישן״. הכי כיף לי להתחיל את היום באיזי ובנחת - יש לזה מלא משקל עבורי וגם כשלפעמים זה עולה לי בעייפות, זה לגמרי שווה את זה :)

ממש לפני חודש עברת לבית חדש! ספרי לנו מה היה לך הכי חשוב בעיצוב הבית והאם את מצליחה להעביר את הסגנון שלך באופנה גם לבית?

הייתי אומרת שהכי חשוב זה שיהיה דיי קאזואל ובייסיקי אבל תמיד עם טוייסט, בדיוק כמו שאני מתלבשת. באופנה אני אוהבת לשלב צבעים וכמעט תמיד תראי אותי לובשת פיס צבעוני (במיוחד אם זה קיץ) אבל זה בדרך כלל יהיה דרך אקססוריז, בלייזירים וכד׳. גם עם עיצוב החדר והבית, השתדלתי לשמור על קווים נקיים יחסית וצבעים נייטרליים , כי ידעתי שעליהם אני עוד אוסיף ספרים נרות ופרחים שיתנו קיק של צבע :)

אני גם מאוד אוהבת לשלב בין סטריט סטייל לאלגנט ואני חושבת שזו גם הגדרה טובה שמתארת את הסגנון שלי. אני לגמרי מרגישה שאני מעבירה את הסגנון שלי גם בעיצוב הבית.

בתור פאשניסטה שאוהבת להשקיע בפריטים איכותיים בארון, חשוב לך גם שהמצעים יהיו איכותיים? זה משהו שתמיד היה לך חשוב?

הכי הכי הכי חשוב לי שלא רק המצעים אלא כל חדר השינה שלי יהיה איכותי, ברמה גבוהה ויחזיק לאורך זמן. זה אמנם פיסה של בד אבל להבדיל מבגדים שאנחנו מחליפים בתדירות גבוהה, המצעים שלי עוטפים אותי כל לילה, עם כמה שזה נשמע מצחיק-זה באמת ככה! ולכן זה משהו שהוא אקסטרה חשוב לי. אני עובדת במשרה מלאה והשבועות שלי לעיתים מלאים בעומס לחץ ותזוזה, ולכן סופר חשוב לי לייצר סביבה ביתית מרגיעה ונעימה שאוכל להטעין בה מצברים. מצעים זה לגמרי הדרך שלי לפנק את עצמי ולתת לעצמי כל לילה מחדש .

מה החדר האהוב עליך בבית?

החדר האהוב עליי בבית הוא כמובן חדר השינה שלי. הוא לא ענק אבל יש בו כל מה שאני צריכה :) המיטה שלי תופסת את רוב החדר וזו אחד הסיבות שכל כך רציתי להשקיע בה ובכל מה שסביבה, כי במקרה שלי איך שהמיטה נראת-ככה החדר נראה. 😅

בגלל שהמצעים שלכם הם גם הכי מרשימים ואיכותיים שיש אני מרגישה שזה היה מאסט עם החדר, וההרגשה היא באמת פשוט חלומית - אני מכורה למצעי סאטן, מסוג הדברים שמבינים רק אחרי שמנסים!

עכשיו כשאת גרה לבד, מה את הכי אוהבת לעשות כשאת חוזרת הביתה מיום ארוך בעבודה?

אני הכי אוהבת לבשל ארוחת ערב אחרי מקלחת ארוכה וחמה, להתפנק עם החלוק המושלם שלכם ולשבת במרפסת עם כוס יין של סוף היום.

אנחנו הכי אוהבות את הסטייל שלך! נשמח לשמוע ממך על טרנד שאת חושבת שיהיה חזק בקיץ הזה?

טרנד קייצי? ואי! קשה לבחור אחד, אבל אני עוקבת בהדיקות אחרי מעצבת הפנים Kelly Wearstler שהיא מלכת העיצוב פנים בעיני, והאמת היא שלאחרונה אני שמה לב לנוכחות של אלמנטים שמזכירים ״טבע״ יותר ויותר.  בעיצוב פנים למשל אני רואה שימוש בפריטים ורהיטים גולמיים יותר, פחות עשויים, נוחים ומחוספסים. אני מתה על הוייב הזה ומשתדלת למלא את הדירה שלי בעציצים-זה מוסיף חיים!  גם באופנה אני חושבת שהטרנד המקביל הוא קיימות, תנועה מסיבית של אנשים שמחפשים אחר האורגני, הטבעי, הבד האיכותי יותר. זה מתכתב אחד עם השני והלוואי שכל העולם וכולנו ביחד נתחיל בצעדים קטנים לקראת שינוי ושיפור הסביבה. 🌸✨