כל כמה זמן צריך להחליף את הכרית שלנו?

בימים אלו יותר מתמיד, שנת לילה עמוקה ורגועה כל כך חשובה לגוף ולנפש שלנו. זה שאתם משקיעים במצעים הכי נעימים ורכים אנחנו כבר יודעות, אבל השינה לא יכולה להיות מושלמת אם תמשיכו להחזיק בכרית האהובה שלכם הרבה מעבר למה שצריך, הכרית שלנו היא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר במיטה ובאיכות השינה. רובנו מחזיקים את הכריות שלנו במשך שנים רבות, ובעקבות זה אנחנו עלולים לחוות שינה לקויה, אלרגיות, כאבי צוואר ואי נוחות.

אם אתם לא יודעים באיזו תדירות להחליף את הכריות שלכם, הגעתם למקום הנכון!

ללא נזק או נוזלים שנספגים בכרית, כדאי לחליף כל 2-3 שנים. כמובן שזה הנחה כללית ויש להתייחס לכל כרית באופן ספציפי - אם תטפלו בהן הן יחזיקו יותר זמן ולהפך, אם קניתם כרית באיכות נמוכה או שאתם מרגישים כאבי גב ואלרגיות - יש להחליף אפילו לפני. 

 

 

אז מתי כדאי לנו להחליף את הכריות שלנו?

כאבי צוואר, כתפיים או ראש

נתחיל בבייסיק, אתם לא אמורים להתעורר עם צוואר וכתפיים כואבות! אם זה קורה מדי פעם, זה נורמלי, כולנו חווים כאבי צוואר וכתפיים יותר מתמיד בעקבות הישיבה הממושכת מול המחשב, אבל אם זה קורה לעיתים קרובות והכאב נמשך לאורך היום זה סימן שעליכם להחליף את הכריות שלכם! בנוסף, אתם צריכים לחשוב אם אתם צריכים אולי לשנות את צורת הכרית שלכם - אולי כרית ויסקו יותר תתאים לכם? או כרית יותר רכה?

אובדן צורה

לכריות יש צורה ייעודית שמטרתה לספק תמיכה, אבל ככל שהחומר שבתוך הכרית שלך נדחס, הוא מאבד צורה בקלות רבה יותר. אם הכרית שלך איבדה את הצורה שלה, אז זה הזמן להתחיל לקנות כרית חדשה!

גושים הם נושא נוסף שצריך לשים לב אליו, לעיתים קורה שהמילוי נדחס לגושים בתוך הכרית. גבשושיות נובעת מכביסה וייבוש לא נכונים ואינה ניתנת לתיקון.

אלרגיות וגירויים בעור 

אין דבר יותר מתסכל מאשר שלא מוצאים בבית את הגורם לאלרגיות שלכם. הרבה מהפעמים הוא נמצא דווקא במקום הכי פחות ברור - הכריות שאתם ישנים עליהם! למרות שהעור שלכם לא נוגע מגע ישיר עם הכרית, עדין הצטברות של אבק וחיידקים בתוך הכרית עלולים לגרום לגירויים בעור ואלרגיות כמו התעטשות ושיעול. 

כרית הדמוי פלומה שלנו היא היפואלרגנית ומושלמת למי שסובל מאלרגיות! אם אתם רוצים אפילו להתפנק עוד יותר, מצעי הבמבוק שלנו הם אנטיבקטריאלים והיפואלרגניים והשילוב של השניים יכול להיות מצויין למי שסובל מאלרגיות.



ריחות וכתמים

אנחנו פעמים רבות לא שמים לב למצב של הכרית שלנו, בסוף אנחנו רואים אותה לרגע רק כשמחליפים את הציפיות שלנו, אבל לילות חמים או שינה בפה פעור יכולים לגרום לרטיבות שנספגת דרך הציפית ונספגת בגוף הכרית. אם אתם מבחינים בכתמים נראים לעין או בריחות ניכרים שאינם מתקנים בכביסה, זה הזמן להחליף כרית

לטיפול בכתמים, אנו ממליצות על ניקוי נקודתי עם סבון עדין. לכתמים גדולים יותר או לטיפול כללי אנו ממליצות על ניקוי יבש.

שינה לא טובה בלילה 

בבלוג הקודם שלנו התייחסנו לאיכות השינה שלנו במיוחד בתקופה מורכבת וימים לא פשוטים שעוברים על כולנו. איכות השינה שלנו משפיעה על מצב הרוח, מצבנו הבריאותי והנפשי, ולכן כל כך חשוב שלפחות כשמדובר במיטה שלנו - היא תהיה הכי מזמינה, נעימה ומחבקת שאפשר. כרית לא טובה יכולה להשפיע רבות על איכות השינה שלנו, ללא תמיכה נכונה יהיה לנו קשה להכנס לשינה עמוקה ורגועה. 

העצה הכי טובה שאנחנו יכולות לתת לכם לגבי בחירת הכרית החדשה שלכם היא להבין מה הדברים שהכי מפריעים לכם בכרית שלכם כיום ומכאן לבחור את הכרית החדשה! תשאלו את עצמכם - האם הכרית קשה מדי? רכה? הצורה שלה טובה לי או שהיתי רוצה לבחון אחרת?

הכריות שלנו היפואלרגניות, טבעוניות ומגיעות בדרגות רכות שונות וצורות לבחירתכם, אנחנו זמינות תמיד בשירות הלקוחות שלנו לעזור לכם לבחור את הכרית המושלמת עבורכם!

אולי יעניין אתכם גם: